Vážení zaměstnanci, spolupracovníci,
věříme, že jste prožili klidné Velikonoce, tentokrát doma a v nejužším rodinném kruhu.
Zaměstnavatel využil prodlouženého velikonočního víkendu ke komunikaci s našimi dodavateli a k vyhodnocení situace s centrálními orgány CNHi. Někteří klíčoví zahraniční dodavatelé mají, v rámci prevence proti šíření COVID-19 a v důsledku aktualizovaných nařízení ve svých zemích, nadále pozastavenou svoji výrobní činnost a nemohou bezprostředně zajistit dodávky dílů pro naši výrobu.
Navazujeme na sdělení zaměstnavatele vydané dne 8.4.2020 a oznamujeme, že z důvodu pokračujícího dočasného výpadku vstupů nezbytných pro výrobu v souvislosti s nákazou COVID-19, nemůže zaměstnavatel přidělovat zaměstnancům Iveco Czech Republic, a. s. práci v rozsahu týdenní pracovní doby a prodlužuje tak překážku v práci na jeho straně vyhlášenou od 30.03.2020 do 05.05.2020 takto:
Zaměstnanci
- zařazení do dvousměnného pracovního režimu práce zahájí výkon práce 6.5.2020 dle platného rozvrhu směn;
- zařazení do dvousměnného pracovního režimu v UO5 zahájí výkon práce 7.5.2020 dle platného rozvrhu směn;
- zařazení do třísměnného pracovního režimu práce, kterým připadne na 19. týden 2020 noční směna, zahájí výkon práce 5.5. 2020 ve 22:00 hodin;
- zařazení do nepřetržitého pracovního režimu práce v UO1 zahájí výkon práce 5.5.2020 v 6:00 hodin dle platného rozvrhu směn;
- zařazení do nepřetržitého pracovního režimu práce v UO2 zahájí výkon práce 5.5.2020 v 18:00 hodin dle platného rozvrhu směn.
Překážka se vztahuje na všechny zaměstnance Iveco Czech Republic, a. s. a zaměstnance dočasně přidělené k výkonu práce do Iveco Czech Republic, a. s. Výjimky pro zaměstnance, kteří z nezbytných provozních důvodů musí pracovat, určí přímý nadřízený vedoucí a schválí příslušný ředitel úseku.
Děkujeme, že sledujete naše zprávy a jste v kontaktu se svými přímými nadřízenými. Těšíme se na Vás!
Vedení společnosti